Recent Posts

miercuri, 24 octombrie 2012

Pavel Stratan si Andreea Cristina Preda la Dansez Pentru Tine Sezonul 13

Perechi Dansez Pentru Tine Sezonul 13,Pavel Stratan si Andreea Cristina Preda. Pavel Stratan este partenerul Andreei Cristina Preda, din Bucuresti, o tanara care vrea sa se revanseze fata de sora ei. Aceasta si-a sacrificat copilaria pentru a avea grija de Cristina. Totul a fost frumos in viata fetelor pana cand tatal lor a suferit un atac cerebral. Problemele grave de sanatate nu s-au oprit aici, urmand un al doilea si un al treilea atac cerebral. Doborata de atatea incercari, mama tinerelor si-a pierdut viata. Aflate la o varsta frageda, cele doua surori au ramas nu doar fara fiinta cea mai draga de pe lume, ci si cu responsabilitatea uriasa fata de tatal lor, care trebuia ingrijit. Firesc, au inceput sa aiba probleme la scoala, iar sora Cristinei a fost nevoita sa munceasca de mica pentru a putea achita datoriile si a intretine familia. Dupa opt ani de chinuri, tatal lor s-a stins, iar Cristina a fost in continuare ingrijita impecabil de sora ei, Alexandra. Ghinionul le-a spulberat echilibrul atunci cand firma la care lucra Alexandra a dat faliment. Andreea vrea sa o stie pe sora ei in siguranta, lipsita de orice griji si are toata increderea ca alaturi de coregrafa Caprioara (Georgiana Caita) si de Pavel isi va vedea visul implinit la Dansez pentru tine.

1 comments:

Un citat din pagina de facebook a Andreei Preda
"Ea este Alexandra sau Bebe a mea !!!Ea este motivul pentru care ma aflu aici ! Ea este sora mea mai mare ,ea este cea cu care am împărțit totul și lângă care am învățat că viața e frumoasă, dacă știi cum să o privești .Tot de la ea am invatat cum sa depasesc obstacole si limite ,cum sa lupt sa-mi implinesc visele …Dar astazi am nevoie de voi ,de prieteni ,pentru a ma ajuta la indeplinirea unuia –si anume sa o stiu in siguranta si sa-i pot oferi un viitor asa cum merita ! Este felul meu de-ai multumi pentru toate zâmbetele, lacrimile și cuvintele care m-au făcut să fiu cine sunt azi si pentru ca a sacrificat mult ca eu sa ajung aici ! Dar pentru asta am nevoie de voi !!"
Imi este prietena si este un om deosebit...o copil ce ,in pofida incercarilor la care a supus-o viata...mult prea devreme ,s-a dezvoltat intr-o tanara integra, inteligenta, cu o personalitate puternica si un caracter demn de invidiat.
Nu va rog decat sa-i vizitati pagina de facebook...sa-i cititi povestea ..sa-i urmariti trairile si daca v-a impresionat ..sa o sustineti in competitie !
Va multumesc,

Trimiteți un comentariu

Distribuie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More