Recent Posts

miercuri, 19 octombrie 2011

Catrinel Sandu si Ionut Ionescu

Catrinel Sandu intra in competitia visurilor alaturi de Ionut Ionescu. Ionut a locuit pana la varsta de 8 ani in Iasi, intr-o garsoniera impreuna cu parintii si cei 5 frati.
La 8 ani insa a fugit de acasa si a trait pe strazi pana ce printr-un concurs de imprejurari a ajuns in caminul de copii “Steaua Sperantei” din Alba-Iulia.

Prin participarea mea la preselectia concursului "Dansez pentru tine" imi doresc sa ajut toti copiii din acest camin, implicit pe mine. Iar pentru cei cu spirit, energie si  dorinta de a obtine ceva cu adevarat in viata as vrea sa fiu un exemplu si sa le arat ca intr-adevar se poate cu multa seriozitate si multa munca. Imi doresc sa devin antrenor de dans, sa pot studia asta, si sa am o sala a mea fara a mai depinde de altcineva”, spune Ionut.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Distribuie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More